/Files/photogallery/изображение_viber_2021-03-19_11-46-46.jpgПІСКУН ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА - директор комунальної установи "Центр моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти Компаніївської селищної ради"

- здійснює свою діяльність відповідно державної галузевої політики, задоволення соціально-економічних потреб та інтересів територіальної громади, відповідно до напрямів та завдань, визначених цим Статутом і вимог чинного законодавства;

- забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, що належать до його компетенції, створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників;

- приймає та звільняє працівників згідно КЗпП України;

- застосовує заходи заохочення та дисциплінарного стягнення до працівників Центру;

- установлює надбавки, доплати, премії та надає матеріальну допомогу працівникам Центру відповідно до чинного законодавства України та в межах бюджетних призначень;

- організовує виробничий процес;

- створює необхідні умови для роботи працівників установи та закладів;

- забезпечує дотримання вимог правил безпеки життєдіяльності;

- розпоряджається в установленому порядку майном і коштами Центру;

- укладає договори, видає доручення в межах своїх повноважень;

- організовує виконання кошторису бюджетних призначень Центру, укладає угоди з юридичними та фізичними особами, у встановленому порядку відкриває рахунки в органах Державного казначейства;

- представляє Центр у всіх підприємствах, установах та організаціях і відповідає перед Засновником та галузевим органом управління Компаніївської селищної ради за результати його діяльності;

- видає у межах своєї компетенції накази, які обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Центру, контролює їх виконання;

- має право першого підпису на фінансових документах;

- звітує про діяльність Центру перед Засновником;

- за рішенням Засновника надає в оренду фізичним і юридичним особам майно та вільні площі закладів, які знаходяться на балансі Центру;

- несе відповідальність за виконання покладених на установу завдань, результати фінансово-господарської діяльності, стан і збереження майна, переданого в оперативне управління Центру.

На підставі договорів між Центром та підпорядкованими закладами директору надаються такі права:

  • формування та підписання кошторису видатків та штатних розписів підрозділів;
  • укладання договорів на поставку товарів і надання послуг, виконання робіт для структурних підрозділів Центру;
  • затвердження авансових звітів підзвітних осіб та документів по інвентаризації основних фондів та інших матеріальних і нематеріальних цінностей закладів освіти;
  • здійснення видатків за рахунок асигнувань, передбачених кошторисом;
  • вирішення інших питань, що стосуються фінансово-господарської діяльності закладів освіти;

- веде особистий прийом громадян;

- виконує інші обов’язки відповідно до посадової інструкції, яка затверджується керівником галузевого органу управління.

Директор Центру здійснює свою діяльність за обов’язковим погодженням з керівником галузевого органу управління Компаніївської селищної ради з наступних питань:

- оплати рахунків;

- укладання господарських договорів;

- затвердження проектів будівництва, кошторисної документації капітальних ремонтів та реконструкцій підпорядкованих закладів;

- затвердження документації по формуванню бюджету установи в межах бюджетних призначень:

- установлює (а також зменшує або скасовує) підпорядкованим працівникам надбавку за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи, за складність та напруженість у роботі;

- установлює працівникам підпорядкованих закладів доплати за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників, керівника або заступника керівника структурного підрозділу;

- здійснює преміювання працівників закладів відповідно до їх особистого вкладу в загальні результати роботи;

- надає матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань та матеріальну допомогу на оздоровлення при наданні щорічної основної відпустки;

- виплачує надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови, доплату за науковий ступінь кандидата або доктора наук з відповідної спеціальності, надбавку за почесне звання «заслужений», надбавку за вислугу років;

- погоджує правила внутрішнього трудового розпорядку структурних підрозділів.

У випадку відсутності директора Центру обов’язки покладаються на керівника підрозділу Центру за наказом керівника галузевого органу управління.

Директор Центру несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань та здійснення ним функцій і повноважень відповідно до цього Статуту та законодавства України, у тому числі за:

- відповідність прийнятих ним рішень згідно вимогам чинного законодавства України;

- виконання рішень селищної ради, розпоряджень Компаніївського селищного голови, наказів керівника галузевого органу управління,

- своєчасність, повноту та достовірність поданої інформацію та звітності з питань, що належать до повноважень Центру;

- стан діловодства, бухгалтерського обліку та звітності в Центрі;

- своєчасний та якісний розгляд звернень та службової кореспонденції.

Кiлькiсть переглядiв: 209

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.